Stavanger: Radiostyrte biler

Anbefalte innlegg

Hei. Har forstått at det er en del folk her i distriktet som driver å kjører litt med radiostyrte biler og diverse. Folk har jo snakka lenge om at vi i klubben må finne på noe sosialt sammen en dag. Hva me å møtes, og kjøre litt med disse bilene da? Jeg har nettopp fått meg ny rc bil, og kjører så mye som mulig med den eg!

 

Hvordan høres dette ut? Noen som er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har også rc bil, Fg monster truck... ska skifta litt småting som f.eks stempelfjør og luftfilter, så e eg sikkert med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska bare skaffa meg ein nye, så e eg og med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e gudd... Må bare finna tid og sted. Har selv ein HPI baja 5B 1:5 scale. Driver å kjører litt ute på borestranden med noen andre som har lik bil, men det er alltid plass til flerne. Noen som vet om noen gode plasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e gudd... Må bare finna tid og sted. Har selv ein HPI baja 5B 1:5 scale. Driver å kjører litt ute på borestranden med noen andre som har lik bil, men det er alltid plass til flerne. Noen som vet om noen gode plasser?

 

I oltedal har de en bane de har lagd for rc bila.. ganske så kule.. også ligge d et kult sandtak like i nærheten.. har hatt mange kjekke timer "bak rattet" der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I oltedal har de en bane de har lagd for rc bila.. ganske så kule.. også ligge d et kult sandtak like i nærheten.. har hatt mange kjekke timer "bak rattet" der :)

 

Kan hvem som helst kjøre her? Ett stykke å kjøre heilt te oltedal, men hvis vi samles en gjeng så hadde jo det vert kult å møtes der å kjøre litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en bil eg og, men lenge si an har våre brukte, litt liden 1:10 så funke dårlig te å kjøra på aent en asfalt, men fin grus som er jevn går å kjøre på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.