#1 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg har en Audi coupe quattro, 2.3 10v, motoren har gått ca196k. Syns den er litt dau og har lyst på mer futt.. Hva må gjøres med motoren for å dra en brukbar turbo? Første bil jeg gjør noe med så trenger noen råd. Har litt lyst til å beholde 5cyl siden den har så fet lyd Har en motor til på hånd (5cyl dette og) for en billig penge og har lurt på om det vil være noe vits å borre den opp til 2.5 eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Billigste og enkleste løsning vil være å kjøpe en 10vT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 Skift til 10VT/20VT.. Hvis dette er forhjulstrekk anbefaler jeg å selge bilen å kjøpe seg noe grommere. Aldri billig å bygge om. Bedre å selge å legge penger i mellom til en bil som går bedre. Kjedelig med Turbo når bilen gnager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2007 Skift til 10VT/20VT.. Hvis dette er forhjulstrekk anbefaler jeg å selge bilen å kjøpe seg noe grommere. Aldri billig å bygge om. Bedre å selge å legge penger i mellom til en bil som går bedre. Kjedelig med Turbo når bilen gnager. Hadde du lest hva han skrev , så ser du at han har en 2.3 Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 turbo er tingen..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 Noen som vet hva det koster for en passe strøken 10vT? Evt en ordinær 20v sugemotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 5-8k avhengig av stand. 20v aner jeg ikke hva prisene ligger på nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...