Rense taktrekk, hva/hvordan?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvordan renser man best mulig et taktrekk?

Taktrekket mitt har spor som kan tyde på at dreneringene en eller annen gang har vært tette, evt at det har vært skikkelig styggvær! :D

Er også noen flekker av skitne fingre(dette er nok dessverre gamle merker, men verdt et forsøk?).

Så, hva slags produkt skal jeg bruke på dette, og hvordan går jeg frem for best mulig resultat?

Taktrekket er vel stoff av ett eller annet, vet ikke hva slike stoff heter jeg, plysj?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hvordan renser man best mulig et taktrekk?

Taktrekket mitt har spor som kan tyde på at dreneringene en eller annen gang har vært tette, evt at det har vært skikkelig styggvær! :D

Er også noen flekker av skitne fingre(dette er nok dessverre gamle merker, men verdt et forsøk?).

Så, hva slags produkt skal jeg bruke på dette, og hvordan går jeg frem for best mulig resultat?

Taktrekket er vel stoff av ett eller annet, vet ikke hva slike stoff heter jeg, plysj?

Dampvasker:) Kjør deg en tur ned hit så kan vi fikse det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig du..!

Har ikke førerkort sjøh!

Men det finns vel stoff som kan gjøre ganske bra jobb manuelt også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig du..!

Har ikke førerkort sjøh!

Mulig. Du kan gni det inn med grønnsåpe eller noe. Og vaske det etterpå...Gjorde det med den takluke lokket mitt. Ble som nytt...

Men jeg skal bruke den vasker'n på min. Kan få se hvordan det blir da :) Den tar alt, far prøvde på sin bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig du..!

Har ikke førerkort sjøh!

Prøv Turtle stoffrens på sprayboks. De fleste bensinstasjoner har dette. Funket bra på en bil jeg hadde hvor taket var nesten gult av nikotin. Ble nesten som nytt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym interior spray og en neglbørste gjør også susen. Husk å støvsuge godt før og etter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær veldig forskitig med for mye fuktighet, da kan stoffet slippe fra selve taktrekket... og det er ikke mye pent. Ett fuktig pusseskinn tar faktisk det meste.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.