#1 Skrevet Mai 10, 2007 Hei. Nå er det tid for EU-Kontroll og Møller er vel ikke akkurat kjente for å se gjennom fingrene. Dermed må det ettermonterte Xenon kittet mitt av! Det er ikke jeg som har montert det, så jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Men det jeg tenkte var: Sette på kabelklemmer før ballastene og trekke denne inn på pæra. Eller finnes det enklere ting å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Har ikke ettermontert xenon selv, men prøver meg likevel. Har du sjekket om de originale kablene til pærene er koplet som tilførsel inn på ballastene? I tilfelle kan disse koples fra ballastene og inn på originale pærer i lampene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 Regner med at det er sånn det er ja, men er ikke sikker. Må ha av frontfanger for å få sjekka det og jeg har ikke flere engangsklips til den enda:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2007 Annen løsning: Bruk et lite lokalt verksted som ikke bryr seg om slike bagateller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...