#1 Skrevet Juli 29, 2004 Ny A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2004 et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 Fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2004 siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2004 *sikkle på interiøret* Edit: og ho som stod bak bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2004 ja takk begge deler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 Ja en veldig kjekk bil, har en 1,6 FSI hvirkelig gøy å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2004 ja takk begge deler! Enig i d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2004 + båten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2004 Enig med dere gutta... Jatakk alle deler...bil båt og Schnuppa bak bilen.. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Hans Jørgen Skogen Solstrand Enig med dere gutta... Jatakk alle deler...bil båt og Schnuppa bak bilen.. ;-) Hvis du fikk velge bare en av delene...? Hva ville du valgt? Bilen... Båten.... Eller dama? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2004 Fint greid meg uten båten.. Men veldig vanskelig spørsmål du stiller der... siden jeg har dame, så ville jeg valgt bilen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av espen andersen siste Rene "KInderegget" jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2004 Stilig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen Hvis du fikk velge bare en av delene...? Hva ville du valgt? Bilen... Båten.... Eller dama? Hmmm.....den var ikke lett.... :-) I og med at jeg er gift og har en passat jeg er veldig fornøyd med tror jeg faktisk det hadde blitt båten. Og så hadde jeg spurt om jeg kunne få med dama som gallionsfigur....hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...