#1 Skrevet Mai 10, 2007 Dama har en audi a3 1,8t som ikke fungerer helt godt om dagen, prb, er att den går normalt viss jeg nesten ikke gir på no gass i det heletatt, men så fort jeg gir på så vil den ikke reagere nesten, er akurat som att den butter mot, hører turboen lader å greier men turtallet følger ikke på. snakka med jonus å han trodde det karnskje var gass spjel sensoren, men den koster jo 4831kr så vil prøve no anna først viss noen har no forslag? noen som har vært borti prb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Luftmasse måleren? ta en test på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 Den er helt ny.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Sprukne trykkslanger på innsugssiden eller en pakning o.l som gjør at lufta presses ut i friluft isteden for inn i motoren kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2007 Nei alt slikt er sjekket, og bytta plugger å greier.. har vært borti mye prb med motorer men aldri det der.. ;/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2007 Du har prøvd grunninnstilling av gasspjeldet, ikke sant? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82612&highlight=gasspjeld+grunninnstille Min forrige bil oppførte seg likt, men det var fort gjort å fikse med Vag-Com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2007 Kjetil har et lurt poeng ja, men kan være lurt å kjøre en selvdiagnose og få frem evt feilkoder også dersom du har tilgang til Vag-Com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 høres jo ut som samme problem som min s4! fjusker den noen ganger på tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2007 høres jo ut som samme problem som min s4! fjusker den noen ganger på tomgang? nei den gjør ikke det egentli.. er helt normal til man gir på brått med gassen, men får kansje ny tps i morgen så da finner jeg ut om det er den eller ikke da. men er det mye skitt inni gass spjel huset dit da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...