League 102 tüv-godkjenning

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet hvor det er mulig å finne tüv-godkjenning til disse felgene? Tenkte jeg skulle få di inn i vognkortet, og da er det vel en fordel å ha dette. eller?

DSC00146.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags dim og innpress er det på dekk og felg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene er 8.5*18 ET38, dekk er 225, 40.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags A3 er det du har der? :P

Jeg er ingen stor kjenner av disse søte små bilene dessverre.

Uansett;

Så lenge innpresset ditt ikke er større eller mindre enn totalt 15 mm fra originalt og rullediameter på hjulet er +/- 5% av originalt trenger du strengt tatt ikke noe spesiellt da det allerede er innenfor slingringsmonnet i lovverket :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge innpresset ditt ikke er større eller mindre enn totalt 15 mm fra originalt
Merk at dette betyr 7,5mm ut eller inn, ikke 15mm en av veiene.

Så er felgene ET38, må bilen ha originalt ET på mellom 31 og 45. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" :). I praksis betyr dette 14mm dog siden man, så vidt meg bekjent, ikke får hjul med innpress mål med en desimal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" :). I praksis betyr dette 14mm dog siden man, så vidt meg bekjent, ikke får hjul med innpress mål med en desimal :D

Porsche har jo mange felger med det. D90 felgene i 7-16 har ET 52,3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" :)
Jepp, skjønte det, men av erfaring fra andre tråder, er det lurt å forklare innpressregler svært detaljert.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche har jo mange felger med det. D90 felgene i 7-16 har ET 52,3

I stand corrected! :D

Var jeg virkelig ikke klar over. Moro, lærer noe nytt hver dag :)

Jepp, skjønte det, men av erfaring fra andre tråder, er det lurt å forklare innpressregler svært detaljert.. :P

Meget godt poeng det der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, tusen takk for gode og detaljerte svar:) Da skal ikke dette være noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.