#1 Skrevet Mai 10, 2007 Lurer på om det er noen som vet hvor det er mulig å finne tüv-godkjenning til disse felgene? Tenkte jeg skulle få di inn i vognkortet, og da er det vel en fordel å ha dette. eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Hva slags dim og innpress er det på dekk og felg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 felgene er 8.5*18 ET38, dekk er 225, 40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Hva slags A3 er det du har der? Jeg er ingen stor kjenner av disse søte små bilene dessverre. Uansett; Så lenge innpresset ditt ikke er større eller mindre enn totalt 15 mm fra originalt og rullediameter på hjulet er +/- 5% av originalt trenger du strengt tatt ikke noe spesiellt da det allerede er innenfor slingringsmonnet i lovverket . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 Så lenge innpresset ditt ikke er større eller mindre enn totalt 15 mm fra originaltMerk at dette betyr 7,5mm ut eller inn, ikke 15mm en av veiene.Så er felgene ET38, må bilen ha originalt ET på mellom 31 og 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" . I praksis betyr dette 14mm dog siden man, så vidt meg bekjent, ikke får hjul med innpress mål med en desimal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" . I praksis betyr dette 14mm dog siden man, så vidt meg bekjent, ikke får hjul med innpress mål med en desimal Porsche har jo mange felger med det. D90 felgene i 7-16 har ET 52,3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2007 Var kanskje ikke klar nok på det, men var akkurat det jeg mente med "totalt 15mm" Jepp, skjønte det, men av erfaring fra andre tråder, er det lurt å forklare innpressregler svært detaljert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2007 Porsche har jo mange felger med det. D90 felgene i 7-16 har ET 52,3 I stand corrected! Var jeg virkelig ikke klar over. Moro, lærer noe nytt hver dag Jepp, skjønte det, men av erfaring fra andre tråder, er det lurt å forklare innpressregler svært detaljert.. Meget godt poeng det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2007 ok, tusen takk for gode og detaljerte svar:) Da skal ikke dette være noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...