#1 Skrevet Mai 10, 2007 Vurderte kraftig å kjøpe noen 20" felger med 225/30-20 dekk og Et 45. Hvordan er det å få dette på bilen min, en 98mod a4 tsq avant? Skal få hjulbuene valset litt ut ettervært, men ikke straks. Dette vil kansje trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Vurderte kraftig å kjøpe noen 20" felger med 225/30-20 dekk og Et 45.Hvordan er det å få dette på bilen min, en 98mod a4 tsq avant? Skal få hjulbuene valset litt ut ettervært, men ikke straks. Dette vil kansje trengs? Hvis det er 8,5 eller 9x20 felg med ET45 med 225/30 så trenger du ikke valse skjermene hvis ikke bilen er senket 70mm eller mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 personlig ville jeg fått problemer forran med denne dimensjonen utover.. (aner ikke hvorfor..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 ok, bare tull å valse skjermen eller? har justerbart understell å hadde litt lyst å få den så langt ned som mulig, siden den vil jo bli litt høy med 20". Hva med et, trengs spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...