#1 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg trenger 1 stk setebelte til Golf 2, PLUSS festet som står på seterammen (2 STK) Går ikke å godkjenne uten originale setebelter, selv om det er valgfritt å kjøre med 4punkts til vanlig.. Noen som har dette slengende rundt? Bilen ble EU ok i dag, så nå mangler det bare dette for å få den godkjent av Vegvesenet. EDIT: Beltefestet som det er snakk om (NR 8): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Har noen du kan låne til du får det godkjent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 Har noen du kan låne til du får det godkjent... Sweet! Har du de festene som står på seterammen også? Jeg er i Bergen nå, så litt koordinering må til som vanlig.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2007 Sweet! Har du de festene som står på seterammen også? Jeg er i Bergen nå, så litt koordinering må til som vanlig.. :-) Jeg skal få sjekka det opp seinere jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...