#1 Skrevet Mai 10, 2007 Vi satser på å kjøre nedover ifra Kristiansund Fredags morgen. Hvem andre stiller? vi er nå iallefall 7 stykker nå.... Overnatting? Hvem? hvor? Samlet? Spredd? Edit : En ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg har perm denne helgen, men har ikke bil. Er vel ikke noen som kan forbarme seg over meg, og kan komme og hente meg på sessvollmoen? Trenger vel overnatting også da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Vist dere møter molde på turen så møter vi molde og dere så kan det blir ei helvetes bra kolone nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg har perm denne helgen, men har ikke bil.Er vel ikke noen som kan forbarme seg over meg, og kan komme og hente meg på sessvollmoen? Trenger vel overnatting også da.... Hvor langt unna blir Sessvollmoen da? (kanskje et dumt spørsmål men...) Jeg skal vel nedover etter planen, og en liten avstikker fra kjøreruten/kolonnen sørover for å plukke deg opp kan vel muligens ordnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...