#1 Skrevet Mai 11, 2007 Hva skal en AAN med ABT Tuning Teil chip lade?? I følhe trykkmåleren min så lader den 0,7!? Riktig?! Går det ann å justere opp turbotrykket? Skru på westgate fjøra?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 bilen din går i nødmodus kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 bilen din går i nødmodus kanskje ? tror ikke det heller!.. Den går jo brukbart!. Sånn sp, den skal for å si det sånn! Men den skulle vel lada mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2007 ja, den skal vel lade 0,9 til 1,1 orginalt og med chip fra 1,1 og opp til 1,5 så noe er gærent. Prøv å plugg ut magnetventilen og sjekk om det blir noe forskjell... hvis nei så er det nok magnetventilen eller det at den går i nødmodus. rundt 0,5 er grunntrykket, men det kan jo være 0,7 på din pga noen har skrudd ned wg skruen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 ja, den skal vel lade 0,9 til 1,1 orginalt og med chip fra 1,1 og opp til 1,5 så noe er gærent. Prøv å plugg ut magnetventilen og sjekk om det blir noe forskjell... hvis nei så er det nok magnetventilen eller det at den går i nødmodus. rundt 0,5 er grunntrykket, men det kan jo være 0,7 på din pga noen har skrudd ned wg skruen Bare å ta av kontakte eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 det stemmer Å da skal den lade normalt? Bra for motro å kjøre uten?? Hva slags ventil skal jeg kjøpe vist den er ferdig?? J, H eller hva alle heter?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2007 Når jeg hadde problemer med s4n min,gikk den i nødmodus. Det var ikke tvil når den gjorde det for da begynte den å lade litt så kuttet den tvert slik at jeg satt med trynet i frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2007 Når jeg hadde problemer med s4n min,gikk den i nødmodus. Det var ikke tvil når den gjorde det for da begynte den å lade litt så kuttet den tvert slik at jeg satt med trynet i frontruta. Hmm.. Da er det nok ikke det!,.. Den lader som den skal bare ltfor lite!.. Prøvde å ta av kontakta til magnetventilen men da lada den omtrent ikke.. Hva kan det være da? Er det den som er defekt?! Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2007 Hvis du føler at bilen din går brukbart men ikke viser riktig trykk ville jeg sjekket at trykkslangen som går til hjernen er hel eller om den har hoppet av. Sitter et T-stykke høyt oppe på torpedoveggen,det hender den hopper av der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2007 Hvis du føler at bilen din går brukbart men ikke viser riktig trykk ville jeg sjekket at trykkslangen som går til hjernen er hel eller om den har hoppet av. Sitter et T-stykke høyt oppe på torpedoveggen,det hender den hopper av der. Det sitter en rund vacumgreie på den vacumslangen som gåt til hjerna! Den pila som er der, hvilken vei skal den peke? Har det noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2007 Ville prøvd med en skikkelig trykkmåler, så får du nøyaktig trykk. Hvis map sensor er byttet (aner ikke om den er det) så vil også måleren vise feil. Kan også være lekk i en slange så trykktesting kan være lurt. Jeg bytta en sprekt slange på min i dag, og fyt f.. så mye bedre det gikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...