#1 Skrevet Mai 11, 2007 Driver å bytte klosser bak på en 98 mod A4 B5. Lurer på hvilken vei stempelet skal skrus når jeg skal ha det innigjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 Hei. Stempelet skrus inn med klokka. mvh Jon Borgersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 Har skrudd så langt jeg klarer,går fremdeles an og skru stempelet rundt,men det går ikke lenger inn.Likevel er det er ikke plass til klossene. Må jeg presse stempelet det siste stykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2007 Stemplene skal presses og skrues samtidig, helt til de er kant i kant med resten av calipperen om du skjønner. Passer det ikke da har du feil klosser evt. skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Forferdelig upraktisk jobb inntil du har kjøpt noe som dette: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82465 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2007 eller lager en slik som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...