Ålesund: Trenger hotell-anbefaling

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Ålesund om 4 uker, da fetteren min, som har flyttet dit, skal gifte seg den 9/6. Derfor trenger jeg et hotellrom, og ønsker en anbefaling. Joda, jeg vet at man sjelden bor på hotell i byen man selv bor i, men likevel så har dere bedre peil på hva som er brukbart eller ikke i deres by. Jeg ønsker et hotell i sentrum, slik at veien til tappekranene blir kort :D Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MANGE hotell i sentrum.........faktisk de aller fleste hehe. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, fant vel egentlig ut av det selv også. Men hvilket er best ute å bli altfor blakk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, fant vel egentlig ut av det selv også. Men hvilket er best ute å bli altfor blakk?
Thon Hotell i Kongens gate........(enden av gågata i Ålesund) er jo et billig hotell. Begynner å dra litt på åra men heilt greit hvis du bare skal ha en seng å sove i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å nevne det, bør jo ha grei parkering også, slik at jeg slipper P-bøter og hærverk på den gamle bilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å nevne det, bør jo ha grei parkering også, slik at jeg slipper P-bøter og hærverk på den gamle bilen min.
Tja.........vet faktisk ikke hva slags parkerings-system de har. Tror ikke du skal frykte noe hærverk på bilen din Per

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste hotelene er vel pusset opp i senere tid å ser vel bra nok ut.. Vet at scandic har egen garasje, thon har vel garasje,sas har ute å muligens garasje.. Er såpass mange hoteler at du har en del valg og alle ligger vel midt i byen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres flott ut. Da får jeg ta et par telefoner...

Takker! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

thon har dårli frokost, men ellers greit, litt dårli med internettdekning, men det er vel billigst.

sas=dyrere, men kanskje mange syns det er bedre, men når du kommer på hotellet full, så driter du i det...

begge disse har parkering, men om det er garasje er jeg usikker på, må ha parkeringsseddel fra hotellet. ellers har du rica park, aldri bodd der, men spiste pinnekjøtt der i jula, den var litt tørr....

de fleste hotellene er i sentrum, mellom 1-6 minutter unna de beste utestedene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå sitter jeg ihvertfall på Thon, og det er greit nok her. Ikke noen egen garasje her, men de har noen reserverte plasser et par hundre meter unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir vel til Nordvest neste helg da siden du først har kommet hit nå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne, men reiser sørover i morgen. Sjefen vil ha meg tilbake til jobben :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.