#1 Skrevet Mai 11, 2007 Det hyler i reima hver gang jeg starter bilen og A/C kobler inn, så denne må skiftes. Driver denne reima noe annet enn airconditionkompressoren? Må jeg fram med hele fronten for å komme til og skifte den? Har ikke sett så nøye på det egentlig, men det så veldig trangt ut. Bilen er en 2001 Passat 130hk Tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 Sikker på at det er reima og ikke lagrene i ac vifta som hyler? Uansett, ja det er trangt, men du kommer til nedenfra uten å trekke frem fronten. Reima driver kun ac kompressoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Det hyler i reima hver gang jeg starter bilen og A/C kobler inn, så denne må skiftes. Driver denne reima noe annet enn airconditionkompressoren? Må jeg fram med hele fronten for å komme til og skifte den? Har ikke sett så nøye på det egentlig, men det så veldig trangt ut. Bilen er en 2001 Passat 130hk Tdi. Det er ikkje bare det at den er slakk da? Syns å huske du sa reima såg bra ut... eller huska eg feil no? Om du likevell skal skifte så trenge du 6mm umbraco og en 17mm nøkkel. + du må løyse motorvernplata i framkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Det er ikkje bare det at den er slakk da?Syns å huske du sa reima såg bra ut... eller huska eg feil no? Om du likevell skal skifte så trenge du 6mm umbraco og en 17mm nøkkel. + du må løyse motorvernplata i framkant. Jp kan godt hende den er slakk. Har som sagt ikkje sett så nøye på det, eg har ikkje sagt den såg bra ut, men kanskje du har sett det sjølv . Bent Owe: Ganske sikker på at det er reim-lyd og ikkje lager-lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...