#1 Skrevet Juli 29, 2004 Osama? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2004 Er de her enda? Har sett den en 3-4 ganger i de siste ukene Skulle tru det var de 3 vise menn på tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 de er observert både på ekstrand og på heistad.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2004 Ryktene sier at de kjører rundt i en grønn Passat med "Alpine" klistremerke i bakruta. Jeg kan ikke bekrefte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2004 Opprinnelig postet av Heine Matre Ryktene sier at de kjører rundt i en grønn Passat med "Alpine" klistremerke i bakruta. Jeg kan ikke bekrefte det. Jagu morsom du ja....er vel heller en sort S6 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2004 nei nei, en rød a4.. Nei faen, min bil. ehm. Men det er no rart me dem, sjekker forholdene om langesund er verdt å bombe ellerno... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2004 Tror jeg har sett de gutta her i Arendal tidligere i sommer. Kanskje de er på pilgrimsreise eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2004 No skremmans må det være tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...