#1 Skrevet Mai 11, 2007 Ved litt gasspådrag slutter plutselig bilen til madammen å dra skikkelig (ved ca 3000) og et motortegn med lyn inni begynner å lyse. Den går så dårlig at hun må gire ned i hver oppoverbakke noe som hun vanligvis ikke bruker. Den fusker litt og drar skikkelig dårlig. Lyden blir også litt anerledes. Det er mye lyd å lite effekt. Det er som den mister bunndraget, den bruker vanligvis å dra skikkelig i 5.gir i lange oppoverbakker. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 hadde ca samme på min 2,3 20V.. da var det: tettluftfilter, gåen luftmassemåler, gåen lambdasonde.. også hadde jeg noe rart når en oljetempgiver ikke var tilkoblet, da ståppet draget på ca 3000rpm, men fortsatte liksom når det kom over... (nedoverbakke osv..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Takk for tipset Trygve, skall sjekke ut lmm og lamdaen. luftfilter er byttet En liten ting til jeg kan nevne er at det går ikke over av seg selv... Den må stoppet og startes igjenn... Men det kommer som oftest til bake ganske fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 dynamo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2007 Høres ut som bankesensorer. Det lynet betyr at du har en feilkode i hjernen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2007 dynamo? Dynamo? Høres ut som bankesensorer. Det lynet betyr at du har en feilkode i hjernen.. hm... høres ikke bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2007 hm... høres ikke bra ut... Er jo ikke verre enn å bytte de.. Få lest ut feilkodene, så slipper du jo å gjette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...