#1 Skrevet Mai 11, 2007 hei. nå har jeg fått en feil på s2 min. når bilen begynner å lade går bilen i nødmodus. også får jeg feil på ladetrykk overskredet!? hva kan dette være? mvh Joar Halveg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 N75 ventilen som muligens har tatt kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 hei. nå har jeg fått en feil på s2 min. når bilen begynner å lade går bilen i nødmodus. også får jeg feil på ladetrykk overskredet!? hva kan dette være? mvh Joar Halveg hvor mye lader den da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Bilen lader mellom 0.2- 0.3 når bilen er i nød. og 0.9 ca når bilen går vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 hjelper det å bare trekke ut kontakten på denna n75 for å se om jeg merker no forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 Nå har jeg prøvd å skifte denna n75. hjalp ingenting. og får fortsatt feil på ladetrykk er overskredet. men hva med luftmasse måleren? kan det vaære den.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 kan noen gi meg noen tips..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 Vil anbefale deg å ta en diagnose med vag-com på bilen din. Da finner du ut av hva som er galt:) Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2007 har jo gjort det. der står det at ladetrykket er overskredet. også prøvde jeg å bytte magnetventilen, men det hjalp ingenting. Er det no mer jeg kan prøve? teste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2007 Slettet feilkoder a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2007 Sjekka etter lekasjer i slanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2007 er det no lekkasje når det er overtrykk a? skal prøve luftmasemåleren i dag tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...