#1 Skrevet Mai 11, 2007 Noen som vet om man kan få rettet felger i tromsø? eller hvor man skal dra for å få dette gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 Hei Dette skrev jeg til Stig Solheim i harstad Hei Jeg har 2 felger som rister, og på balanseringsmaskinen ser man at de er skjeve. Det går ikke å rette de med lådd og ristingen er i ca 80 til 110 kmt.. Hva koster det å få fikset ? Det er snakk om 2 17" lettmetall ------------------------------------------------------ Svar: I de felste tilfeller kommer en rettejobb i mellom 550 og 890 kroner. Alt etter hvilke felgtype og legering felgen består av. Stig Solheim Det er vel bare han som gjør dette i nærheten av Tromsø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Og hvor driver/jobber Stig? Statoil Harstad driver felgretting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Veldig rart at en såpass stor by som tromsø ikke har slike tilbud, men men.. Da blir det vel en tur til Harstad:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Og hvor driver/jobber Stig?Statoil Harstad driver felgretting. Ja som jeg forstår er det Stig på Statoil som driver med dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...