#1 Skrevet Mai 11, 2007 Hei gutter Jeg har tatt ut 3 stykker som dere kan se på og bli enig om hva dere skal gå for. Prisen er avhengi av antall så jo flere jo bedre. Nr.1 NR.2 NR.3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2007 Hei gutter Jeg har tatt ut 3 stykker som dere kan se på og bli enig om hva dere skal gå for. Prisen er avhengi av antall så jo flere jo bedre. Nr.1 NR.2 NR.3 e d din2???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2007 Nei Det er dvd spillere med innebygd skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Ingen interesserte nei: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 korsen pris?? har du tenkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2007 Kommer jo helt ann på hva dere velger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2007 Bumper denne litt da flere av dere har sakt at interessen er der, men ingen har gjort noe valg enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Ok gutter. For de som vil ha 7" skjerm og vil vise DVDfilmer så har jeg DENNE til dere for 3995.-!!! Minimum 4 stykker må bestille!!! Innen 14 dager!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 for du tak i spiller i størelse din 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2007 Ok gutter.For de som vil ha 7" skjerm og vil vise DVDfilmer så har jeg DENNE til dere for 3995.-!!! Minimum 4 stykker må bestille!!! Innen 14 dager!! Kordan e kvaliteten på skjermen??? crap??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2007 Det er god kvalitet:) Ja jeg kan skaffe 2 din Hva med denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2007 jah d va greier d.. Pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2007 jah d va greier d.. Pris?? 9/10 tusen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2007 Ok gutter.For de som vil ha 7" skjerm og vil vise DVDfilmer så har jeg DENNE til dere for 3995.-!!! Minimum 4 stykker må bestille!!! Innen 14 dager!! Er det mange som har bestilt denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2007 Er det mange som har bestilt denne?? Er jo ikke lengesiden jeg la den ut.. Hvor mange skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2007 Jeg skal ha 1 stk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 22, 2007 Det er notert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 22, 2007 OT. Når får du minihelikopter på lager? Jeg og flere kompiser har lyst på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 22, 2007 Hei det vil stå på siden når jeg har de inne. Det er veldig usikker når leverandøren får de inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 28, 2007 Ja da er det 1 uke igjen, og jeg må si dere er slappe.. Her kommer jeg med et MEGET BRA tilbud og det er bare en som har benyttet seg av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2007 Ja da har det gått 14 dager og nå er det for sent å bestille. Dere har gått glipp av et meget bra kjøp, men dere kan jo kjøpe noe som er 4 ganger dyrere: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 6, 2007 Hei Her er et nytt tilbud Her gjelder det kjøp av 4 stykker og forhandsbetaling!! Se på Denne Kr 4995.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2007 Bare NTSC og ikke PAL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2007 Bare NTSC og ikke PAL? Leverandøren sier også pal, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...