#1 Skrevet Mai 11, 2007 http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album384/IMG_0032.sized.jpg Noen som vet hvor man kan få tak i en slik krom / sølv list over vinduet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Dette er kun en sølvtape fra 3M. Thomas fikk en rull av meg. Fås kjøpt i fotoforretninger og hos Mekonomen osv.. Her er min med samme tape: (Beklager dårlig bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 jeg var en tur på mekonomen og torshov bil idag. De hadde kun 50mm bred teip. Den er altfor bred. Jeg kjøpte en slik. Men nå må jeg finne en måte å dele den opp slik at den blir tynn nok. måtte du også dele opp din eller fikk du tak i en teip som ikke var så bred? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 De solgte det på Sviner`n ! Tv Boden! Har det sikkert enda. Lik bredde som er orginalt på Audi. Også slik teip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Dette er kun en sølvtape fra 3M. Thomas fikk en rull av meg. Fås kjøpt i fotoforretninger og hos Mekonomen osv.. Her er min med samme tape: (Beklager dårlig bilde) Hvordan er det med å bruke teip rundt hele vinduet, og ikke bare over? blir det pent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2007 De solgte det på Sviner`n ! Tv Boden! Har det sikkert enda. Lik bredde som er orginalt på Audi. Også slik teip. hmm, jeg skal en tur til sverige neste helg. Får ta en tur innom der. takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 bump dette spørsmålet:) Hvordan er det med å bruke teip rundt hele vinduet, og ikke bare over? blir det pent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 Nedre lister er av gummi, så der blir det sikkert ikke pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2007 hvor mange mm bred er krom teipen deres? jeg fikk tak i en med 7mm. Det virker lite. Jeg mener jeg trenger ca 15mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2007 Beklager at jeg ikke har svart før, men den er 12mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2007 Beklager at jeg ikke har svart før, men den er 12mm jeg har satt på 7mm teip på min bil. synes det ble litt for tynt. noen som vet om noen steder man kan få tak i 12mm på nett eller i oslo/akershus området? finner bare 21mm her http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=luxuslin&gid=45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...