Audi TT krom / sølv list over vindu

Anbefalte innlegg

Dette er kun en sølvtape fra 3M. Thomas fikk en rull av meg. Fås kjøpt i fotoforretninger og hos Mekonomen osv..

 

Her er min med samme tape: (Beklager dårlig bilde)

 

attachment.php?attachmentid=63047&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var en tur på mekonomen og torshov bil idag. De hadde kun 50mm bred teip. Den er altfor bred. Jeg kjøpte en slik. Men nå må jeg finne en måte å dele den opp slik at den blir tynn nok. måtte du også dele opp din eller fikk du tak i en teip som ikke var så bred?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De solgte det på Sviner`n ! Tv Boden! Har det sikkert enda. Lik bredde som er orginalt på Audi. Også slik teip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kun en sølvtape fra 3M. Thomas fikk en rull av meg. Fås kjøpt i fotoforretninger og hos Mekonomen osv..

 

Her er min med samme tape: (Beklager dårlig bilde)

 

attachment.php?attachmentid=63047&stc=1&

 

Hvordan er det med å bruke teip rundt hele vinduet, og ikke bare over? blir det pent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De solgte det på Sviner`n ! Tv Boden! Har det sikkert enda. Lik bredde som er orginalt på Audi. Også slik teip.

 

hmm, jeg skal en tur til sverige neste helg. Får ta en tur innom der. takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump dette spørsmålet:)

 

Hvordan er det med å bruke teip rundt hele vinduet, og ikke bare over? blir det pent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nedre lister er av gummi, så der blir det sikkert ikke pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange mm bred er krom teipen deres? jeg fikk tak i en med 7mm. Det virker lite. Jeg mener jeg trenger ca 15mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svart før, men den er 12mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.