#1 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg har bestilt sentreringsringer til mine BBS CK felger men den lokale forhandleren sliter med å få de levert. Importøren er visstnok tomme og må få de fra Tyskland. Kan noen skaffe sentreringsringer(4stk) innen rimelig tid? Det er ringer med målene 82/57 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg har bestilt sentreringsringer til mine BBS CK felger men den lokale forhandleren sliter med å få de levert. Importøren er visstnok tomme og må få de fra Tyskland. Kan noen skaffe sentreringsringer(4stk) innen rimelig tid? Det er ringer med målene 82/57 mm. Jeg kjøpte meg BBS CK felger og felgene kom dagen etter hos forhandleren, og boltene og sentreringsringene kom uttpå kvelden. Du kan ringe å høre med Wheelie på tlf.45200652. De holder til i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg ringte Wheelie, men de kunne ikke hjelpe. De hadde ikke så store ringer på lager og han jeg snakket med virket ikke interessert i å få tak i det heller. De har det på ebay, men det tar jo litt tid å få de sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Prøv å sende en mail til denne karen, kanskje han kan slenge noen i en konvolutt.. norden.carsten@bbs-ag.com (Kundendienst på BBS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2007 Takk for svar! Men nå viser det seg at boltesirkel er feil også... Må sjekke dette hos dekkforhandleren imorgen så får vi se etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 De du kjøpte stod vel på en S3 og den har 5x100. Du har vel 5x112 på din bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2007 Stemmer at de stod på en S3, men en S3 med spacere til 5x120(og ikke 5x112 som selger sa). Og da har også de nyinnkjøpte felgene til selger også feil boltesirkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2007 Da er felgene solgt og så er det "bare" å finne noen nye... Han jeg kjøpte de av har vært veldig ryddig og hyggelig og spacerproduksjonen går nok på høygir litt nordover for Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2007 Veldig beklagelig hele greia. Saken var at jeg målte spacerene litt for kjapt til 5*112, men de var altså 5*120. Flott at vi kom noenlunde i mål til slutt da Petter Lykke til med felgjakten, mens spacerproduksjonen er i full sving, skulle ivertfall være ferdig fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...