Bergen: Når og hvor har dere lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Jeg skal jobbe turnus i Bergen utover sommeren og høsten og tenkte jeg kanskje kunne hilse på...hvis jeg tør da... *S*

 

Som sagt...når og hvor har dere treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jobbe turnus i Bergen utover sommeren og høsten og tenkte jeg kanskje kunne hilse på...hvis jeg tør da... *S*

 

Som sagt...når og hvor har dere treff?

 

Hallo hallo....

 

har treffene ved arenum i laksevåg/danmarksplass, vis jeg ikke tar helt feil no er det annen hver uke fra ikke denne tirsdagen men uken etter, uke 21...

 

Mvh

Kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann !!

 

Neste treff som vi har er 22 Mai klokken 1900 på Arenum. (ned siden av danmarksplass).... og deretter blir det Tirsdag hver 14 dag gjennom hele året. Så det er bare for deg og sette opp dette i kalenderen slik at vi kan få hilse på deg!

 

Du er hjertlig velkommen så det er ikke noe og være redd for haha.... snakkes

 

TTHomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er datoer notert så får vi se hvordan det blir med jobbingen fremover, antar at det blir lange skift...

 

Hvor ligger dette i forhold til Thon Hotell Bergen Brygge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant adressen tror jeg...kartet er lagret på PC'en og medbringes Bergen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det være noe annet så ringer du meg bare! Nummeret mitt står i siggen min....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det være noe annet så ringer du meg bare! Nummeret mitt står i siggen min....

 

TThomaz

 

Takker og bukker, det er godt å ha en backup...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.