#1 Skrevet Mai 12, 2007 Ja da røyk dritten igjen etter ett år, og denne gangen gidder jeg ikke å kjøpe brukt. Noen som vet om et rimelig sted for å kjøpe ny radiator som passer, gjerne i metall. -T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 http://www.radiatorservice.no er vel et greit sted. Der fikk jeg min i metall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Hvordan har din "røket" Thorvald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Hvordan har din "røket" Thorvald? Den første røyk i stussen for slangen på toppen og denne tror jeg har revna et eller annet sted i bunn. Driver og demonerer nå. Har lekki litt lenge, men forrige uke så begynnte det seriøst å renne. Trodde først det var lekk rundt vannpumpa, men etter litt demont så viser det seg at det er rad.. Steinar: Hvor mye måtte du ut med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Den kom vel på 2700 tror jeg det var .. mulig å få det billigere også med rabattavtaler , men jeg MÅTTE ha den med engang . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2007 NBS har også. Mener jeg ga 2500 for en der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2007 Takk for svar Har sendt en del mailer rundt. Men lurer på om jeg skal ta å fjærne ekstraradiatoren, fordi der er litt shabby, og ser at mange andre med 200 og S2 som tar den vekk pga av større ic osv Passer da en radiator fra 200 med f.eks mc motor eller er det bedre å blinde av hullene i en 20V radiator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 Da er ny radiator i bestillt fra radiatorserice. All kredditt til dem for god og rask hjelp. Radiatoren ble sendt i dag Kom på 1550+mva (tror jeg) Den som passer kostet nesten det dobbelte, så i samråd med rs så valgte jeg da en heavy duty kopper radiator uten uttak til ekstra radiatoren. Håper dette blir bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2007 Da er ny radiator i bestillt fra radiatorserice. All kredditt til dem for god og rask hjelp. Radiatoren ble sendt i dag Kom på 1550+mva (tror jeg) Den som passer kostet nesten det dobbelte, så i samråd med rs så valgte jeg da en heavy duty kopper radiator uten uttak til ekstra radiatoren. Håper dette blir bra Blir spennende å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2007 Thorvald, jeg regner med du kanskje tenker likt som meg med at plassen der ekstraradiatoren er, må være meget godt egnet til en IC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2007 Thorvald, jeg regner med du kanskje tenker likt som meg med at plassen der ekstraradiatoren er, må være meget godt egnet til en IC? Tanken har slått meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2007 Sånn neste gang er Autorad utenfor Tønsberg også knallflinke, og det er også en relativt billig radiatordude på Kongsberg som skulle ha rundt 1500,- for en ny når jeg (feilaktig) trodde jeg måtte ha ny til S4'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2007 Tanken har slått meg ja Min IC lekker nemlig (den orginale) og da tenkte jeg at litt alu rør, og silikon slanger, samt fjerning av ekstra Radiatoren ville være en god løsning. Det som kunnne vært gjort var jo faktisk å eventuelt bruke orginale IC i tilegg til en der lille radiatoren er. Med tanke på inngang i bunn av orginale IC, og en "ny" IC vil ligge under den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2007 Sånn neste gang er Autorad utenfor Tønsberg også knallflinke, og det er også en relativt billig radiatordude på Kongsberg som skulle ha rundt 1500,- for en ny når jeg (feilaktig) trodde jeg måtte ha ny til S4'n. Tror Autorad har lagt ned det meste av butikken. Er blitt mekonomen verksted nå. Fikk forøvrig radiatoren allerede i dag (bestillt kl 12 i går). Kudos til Radiatorservice Bare håpe den passer nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2007 Like a glove Perfekt passform! Så da vet dere andre med sliten radiator i 200 20V at det passer. Regner med at den skal kjøle nok også, siden mange med S2 har gjort det samme og at denne skulle kjøle bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2007 Får jeg se et bilde thorvald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 16, 2007 Får jeg se et bilde thorvald? Ja har et par bilder her. Den er helt lik den org. bare uten de to stussene for aftercoolern. Forøvrig i plast og kobber.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...