Trenger stylingtips til Bora

Anbefalte innlegg

Har nettopp hentet meg en 99 VW Bora 1,6i highline, dønn orginal og stort sett strøken stand. Skal bare ha bilen et års tid, så jeg gidder ikke ta helt av med den, men skulle gjerne gjort litt småtteri, sånn at den ser noenlunde bra ut iallefall. Trenger derfor innspill her! Har ikke peiling på disse bilene fra før...

Det som er klart er at det blir 18" felger og 35-40mm senkefjærer, enkelt og greit. Men videre skulle jeg hatt ny leppe foran og bak, grill og lite speil på høyre siden tenkte jeg.

 

Noen som har tips på hva jeg bør velge, og evt hvor man får tak i disse greiene? Skal legge ut bilde av bilen så fort jeg får tatt et;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har samme bilen og vil også ha styling tips :) .

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

43653503545f9ac0916631.jpg

Sånn ser bilen min ut etter at jeg har gjort mine modifikasjoner..

-KW justerbart

-Bora V6 leppe foran og bak

-DobleEnderør

-Emblemfri grill

-18" Alessio F1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det noen andre 1.6 Boraer. :rolleye:

231_3158_IMG.sized.jpg

231_3199_IMG.sized.jpg

Bilde_249.sized.jpg

Bilde_167.sized.jpg

Bilde_296.sized.jpg

Bilde_294.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt det:) Hvor får man tak i disse V6 leppene foran og bak? Den leppa bak på den sølvfarga med sorte felger hadde gjort seg, og den framme på den øverste blåe, regner med det er V6 leppe? Bare få de lakket, så ser det så mye bedre ut med en gang. Gidder ikke bytte grillen, syns det ser litt kokt ut med den halvmånen i panseret...

Noen som vet hvor man får tak i lite speil til venstresiden forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Peneste man kan gjøre med en bora er jo å sette på golf-front. Veldig billig styling og om du finner noen som er ute etter en bora-front :) Bare å bytte det.. Så er det kun lakkering som gjenstår, og vipps du har en meget kul bil. Så er det bare felger, senk og evt. toning av vinduer... Jeg har jo golf, bytte? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Peneste man kan gjøre med en bora er jo å sette på golf-front. Veldig billig styling og om du finner noen som er ute etter en bora-front :) Bare å bytte det.. Så er det kun lakkering som gjenstår, og vipps du har en meget kul bil. Så er det bare felger, senk og evt. toning av vinduer... Jeg har jo golf, bytte? ;)

 

Mjaaaaa, tror det blir litt stress å bytte front... Skal som sagt bare ha bilen et års tid, så blir det ny igjen! Men jeg tror jeg smeller på sånne der V6-lepper og senker den 30/40mm. Har kjøpt noen brukte 18 tommere så da blir det sikkert greit. Må få tak i et sånt lite speil og, etter jeg oppdaget at det ene er større enn det andre går jeg rundt og irriterer meg grenseløst over det!!!!

Ja, så må eg nok ha ei bakpotte tenker eg hvis den baklippa skal på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på med GLI-leppe foran og bak, og jubileums-sideskjørtene som er fra GTI. Cleant og ikke minst så er passformen 100% og ikke noe sånn Rieger passform (med +-5CM !: eek : )

Rask levering fra ECS tuning. DU har det på 4-5dager med UPS som leverer på døra di.

 

2958_x450.jpg

2735_x600.jpg Har har du leppa bak.

352_x600.jpg Sideskjørtene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på med GLI-leppe foran og bak, og jubileums-sideskjørtene som er fra GTI. Cleant og ikke minst så er passformen 100% og ikke noe sånn Rieger passform (med +-5CM !: eek : )

Rask levering fra ECS tuning. DU har det på 4-5dager med UPS som leverer på døra di.

 

Støtter dette forslaget ! som sagt god passform, og det er greit visst du ikkje har lyst til å bruke det året med bilen til å tilpasse stylingen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gørne de der. Kunne jo kjøpt V6 leppene og de sideskjørtene fra Golf Jubileum.

Får man kjøpt de sideskjørtene hos møller kanskje, og de passer rett på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gørne de der. Kunne jo kjøpt V6 leppene og de sideskjørtene fra Golf Jubileum.

Får man kjøpt de sideskjørtene hos møller kanskje, og de passer rett på?

 

Alt det som jeg postet bilder av er originaldeler, dog noe usikker på om du får tak i disse delene i norge. V6-leppa er lett å få tak i på møller og koster ca 800spenn (ca ca pris)

Angående passform så passer alt dette rett på:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt det som jeg postet bilder av er originaldeler, dog noe usikker på om du får tak i disse delene i norge. V6-leppa er lett å få tak i på møller og koster ca 800spenn (ca ca pris)

Angående passform så passer alt dette rett på:glad:

 

Dette høres jo kjempebra ut. Fåt sjekke litt på ebay, og ta en telefon til møller og høre. Akkurat passe dette, er ferdig med tiden når halve bilen var glassfiber og stereo: rolleyes

Du vet ikke hvordan jeg får tak i et lite speil til venstre siden også? Hadde vært greit med alt på plass til man skal lakke greiene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte ca 2500 for V6 leppe foran og bak ferdig lakkert.. En ok pris egentlig!

 

Bilde av bilen med V6 leppe bak:

125286005545f9ac6663e8d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det der. Tror eg kjøpe V6 lepper og muligens de sieskjørtene. Har en kompis som muligens kan lakke det for meg. Senkesett og 18 tommere da, så blir det bra:)

Her er bilder jeg tok idag.

IMG_1815 (Large).jpg

IMG_1816 (Large).jpg

IMG_1822 (Large).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde_167.sized.jpg

 

Noen som har peil på hva den eksosen heter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, sjekket priser hos møller idag...

Golf GTi Jubileum sideskjørt koster 3477,-, pr side!!!!!

V6 leppe foran kostet 762,- så det var ikke så gærnt da... Tror eg lar de sideskjørtene ligge, handler på ebay heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, sjekket priser hos møller idag...

Golf GTi Jubileum sideskjørt koster 3477,-, pr side!!!!!

V6 leppe foran kostet 762,- så det var ikke så gærnt da... Tror eg lar de sideskjørtene ligge, handler på ebay heller;)

 

Derfor du bestiller fra ECS Tuning;) Dollarkursen er jo helt kurant for å kjøpe fra USA nå. Kjøp alt fra ECS så har du det på døra innen 5dager med den frakten de tilbyr.Det er frakten som koster her, men skal ha noe derfra jeg også så vi kan jo splesie på frakten. Jeg syns hvertfall det er bedre å betale det lille ekstra og heller på varene asap istedet for å spare noen usle kroner og få varen 5mnd senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men det er ikke akkurat billig uansett å handle fra denne siden du snakker om. Kommer på 4800kr pluss frakt og moms de sideskjørtene. Og leppene var heller ikke noe billigere enn Møller...

Fant sideskjørt og V6-lepper på ebay i tyskland, totalt kommer det på ca 3300 inkl frakt. Da er det overkommelig syns jeg, og kanskje man klarer å slippe unna momsen på toppen:)

 

http://cgi.ebay.de/Original-VW-Votex-Seitenschweller-Golf-4-IV-Bora-R32_W0QQitemZ190110676318QQihZ009QQcategoryZ44212QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-VW-FRONTSPOILER-HECKANSATZ-BORA-R32-TDI_W0QQitemZ190060396379QQihZ009QQcategoryZ40207QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Samme selgeren, så man kommer kanskje litt billigere unna på frakten også, men rundt 400 euro inkl frakt. Selgeren har gode karaktere og mange tidliger salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men det er ikke akkurat billig uansett å handle fra denne siden du snakker om. Kommer på 4800kr pluss frakt og moms de sideskjørtene. Og leppene var heller ikke noe billigere enn Møller...

Fant sideskjørt og V6-lepper på ebay i tyskland, totalt kommer det på ca 3300 inkl frakt. Da er det overkommelig syns jeg, og kanskje man klarer å slippe unna momsen på toppen:)

 

http://cgi.ebay.de/Original-VW-Votex-Seitenschweller-Golf-4-IV-Bora-R32_W0QQitemZ190110676318QQihZ009QQcategoryZ44212QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.de/ORIGINAL-VW-FRONTSPOILER-HECKANSATZ-BORA-R32-TDI_W0QQitemZ190060396379QQihZ009QQcategoryZ40207QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Samme selgeren, så man kommer kanskje litt billigere unna på frakten også, men rundt 400 euro inkl frakt. Selgeren har gode karaktere og mange tidliger salg.

 

 

Har handlet MYE av disse her. Du betaler frakten av den første gjenstanden så et lite tillegg pr. ekstra gjenstand. Jeg bestillt først noen emblem også V6 leppene etterpå og slapp da unna med 12 euro i frakt på alt sammen: smil : Så det fraktsytemet er gunstig om du handler mere og da kjøper noe smått med lav frakt først. For hver nye gjenstand får du en ny "faktura link" på mail med totalsum etc.

 

Kan absolutt ambefale disse: ja : Svært seriøse og svarer alltid ganske raskt på mail om det skulle være noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Så de hadde massevis av småstæsj også, skal ta det trikset der da når eg handler deler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom pakke fra tyskland idag, med V6 lepper foran og bak, TT-pedaler samt blanke blinklys. Ca 1400kr:D

Kan tryggt anbefale http://stores.ebay.de/Tuning-Fanatics-Shop hvis noen trenger stæsj til bilen sin. 14 dager levering og bra fraktpris, sendt som pakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.