#1 Skrevet Mai 12, 2007 er det noe stemning for en cruise tur i morgen (søndag) ? har snakket litt med enkelte medlemmer tidligere, og da var det positive tilbakemeldinger ! tenker vi kanskje kan ta oss en tur til sommarøya å kjøpe soft-is eller noe sånn... noen stevning for det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Bilen min er ødelagt etter en tur til sommerøya;) Men jeg kan mest sannsynlig bli med til sommarøya en tur, avhengig av hvor full jeg blir i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 når e avgang?? har jobb i mårra kveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 jeg kan ikke i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2007 Blir med jeg, men på vinter felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2007 Skal ut på byen i kveld... så er det bilmessa i morra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2007 ja kan vi ikke si at vi kan møtes en plass i morgen, sånn i kl 13-14-15 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2007 har jobb da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2007 Kanskje vi skipper å ta det i morgen siden så få kan ? og heller kanskje planlegge litt mer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2007 Eller ødela jeg alt nå? Kan godt dra omså bare 3 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2007 er opp til folket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2007 Vi kan godt dra jeg er med ihvertfall på vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2007 Vi møtes kl 15:00 på BK på lagnes. Så Best for cola og bensin..så cruise vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2007 Er med jeg og! The weather is nice and i am nice som i am up for a nice trip too Summerisland! That's REAALY NICE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2007 Æ E ME! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 13, 2007 æ hate jobb.............=(=(=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 13, 2007 d må du da ikke gjøre:p Jobb e fint å ha, bare ikke i helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 13, 2007 joda, d e bra med jobb, men ikke i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 13, 2007 var jaggu en koselig tur med supert vær og god soft is, å jaggu møtte jeg ikke på bestemor også vi var i alt 4 biler, jeg og jørgen, audun og dama, vegard, rolf jørgen har funnet ny theme på bobla si ! SKULL AND BONES eller var det SAU HAU takk for turen gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2007 Liker initiativet. Synd jeg ikke kunne være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 13, 2007 Hoper d blir flere sånne tura.. Å att æ har fri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2007 ja spontan aktiviteter er bra synes turen i dag var kjempe bra, og kult at det blei så mange som 4 biler det er bare å ta litt initiativ til cruising og lignende så går det sikkert ann å få det til ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 13, 2007 Har æ fri så e æ med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 13, 2007 Ja var en koselig tur idag! Å syke den softisen va god! Flere spontantura til korsomhelst e nokka som vi helt klart bør gjøre mer av! Det bør planlegges flere spontantura ut over sommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 13, 2007 ikke så mye planlegging ! da er det jo ikke spontant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...