#1 Skrevet Mai 12, 2007 Da er listen over våre avtaler oppdatert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28667 Så nå ligger solfilmsavtalen også ute til dere som lurer på det! Det vil også komme flere avtale fremover....Bla super gode priser på slicks!!! SÅ at nettsiden til solfilms gutta ikke var med så her er den: http://www.scandinaviasolfilm.no/ Ha en flott helg! TTHomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Hei, Det er jo ikke en så utrolig bra avtale vi har med scandinavia solfilm. Ser at pris på en audi a4 avant blir prisen med klubbens rabatter kr4836. Og jeg var i kontakt med hurtigruta carglass i kanalveien,og der fikk jeg oppgitt prisen 3900 inkl.mva. Altså nærmere 1000 kroner billigere uten noe som helst rabatt,er dette noe å ta tak i Thomas? Ha en god dag Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 DA ville jeg annbefalt deg og bruke Hurtigruta dersom du ønsker film til din bil. Dere står FRITT til og velge det dere ønsker og bruke så da ville jeg for din del bruke Hurtigruta. Vi har iallefall VELDIG gode erfaringer med skandinavia solfilm og dette er veldig flinke folk som har en super garanti. Det som er litt merkelig her er at Hurtigruta Carglass leier inn folkene fra skandinavia for og gjøre jobbe for dem..... Merkelig. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Syntes det er unødvendig å kommentere rabatt avtalene som de forskjellige klarer å få til på en negativ måte. Rabatt avtalen er der for at medlemmene skal få et godt produkt til en bedre pris, ikke for at du skal få det billigste på markedet! Det er forskjell på alt, også pris. Jeg setter ihvertfall pris på innsatsen som blir gjort for å få disse avtalene i boks! Jeg tyner møller rabatten våres brutalt for tiden! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 Her prøver jeg bare å belyse et tema,det har ingenting med at jeg ikke setter pris på innsatsen til de som har fått dette i boks. Hvis det er sånn at man skal bli halshugget fordi man prøver å komme med ett innspill,så kan dette bare være! Syntes det er unødvendig å kommentere rabatt avtalene som de forskjellige klarer å få til på en negativ måte. Rabatt avtalen er der for at medlemmene skal få et godt produkt til en bedre pris, ikke for at du skal få det billigste på markedet! Det er forskjell på alt, også pris. Jeg setter ihvertfall pris på innsatsen som blir gjort for å få disse avtalene i boks! Jeg tyner møller rabatten våres brutalt for tiden! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 Her prøver jeg bare å belyse et tema,det har ingenting med at jeg ikke setter pris på innsatsen til de som har fått dette i boks. Hvis det er sånn at man skal bli halshugget fordi man prøver å komme med ett innspill,så kan dette bare være! Alltid like gøy dette.....: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 Ser at det er en del som får "bedre" priser enkelte steder enn hvor vi har rabattavtaler. Hva med å høre med dem om dette er en pris som de kan gi til alle medlemmer?? En annen ting og tenke på er at avtalene som blir gjort i regi av klubben er som oftest hos firma som vi vet gjør meget godt arbeid eller leverer gode produkter. Jeg sier ikke at alle andre firma er dårlige, men vi vet nå ivertfall hva vi får ang denne solfilmavtalen. Just my 2 cents Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 Enig med du Ørjan. Uansett så bør det være rom for å ta imot innspill fra andre uten å føle seg tråkke på. Det har ikke vært noe klaging på rabattavtalene, kun innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2007 Det er glemt at vi får 15% rabatt på Kokstad bilpleie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2007 Skal få lagt det til Thomas! Takker!!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2007 ikke noe problem du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2007 Heisann godtfolk Trenger noen tips ang solfilm,hvor mørkt/kan jeg sote helt frem ? er vel regler for dette og tenker jeg. hva blir bra på denne bilen . Skal forresten ha club merke på sidevinduene bak,må det klistres på før evt soting ? Tenkte det var best å høre med dere som har peiling før jeg ringer gutta på scandinavia :)og bestiller takknemlig for alle inspill Vi snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2007 Jeg ville smelt på samme film % på alle vinduene da jeg mener at mørkere bak kontra foran ser heeeelt johan ut! Eneste er jo at dersom man skal følgene dem reglene som er satt kan man ikke har mørkere en en viss prosent på rutene foran..... men looks før lovlig spørr du meg. Jeg og Gaute kjører med 20% på alle rutene og dette er svart som i natta! Men elsker det. Hadde jeg vært deg ville jeg vurdert 45% på alle rutene. Men det er bare og ta turen nedom til gutta så har dem film og vise deg før du bestemmer deg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2007 noen som vet om vi har rabatt hos bilradioen på paradis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 26, 2007 Hallo folkens Klubblogo til bilrutene finner de ikke på Web- Shop, hvor finner jeg de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2007 Hei,Det er jo ikke en så utrolig bra avtale vi har med scandinavia solfilm. Ser at pris på en audi a4 avant blir prisen med klubbens rabatter kr4836. Og jeg var i kontakt med hurtigruta carglass i kanalveien,og der fikk jeg oppgitt prisen 3900 inkl.mva. Altså nærmere 1000 kroner billigere uten noe som helst rabatt,er dette noe å ta tak i Thomas? Ha en god dag Tommy Er litt uklar på hvordan du har fått de prisene dine.. Jeg brukte Scandinavia solfilm. Fikk sotet alle 7 vinduene mine for under 5000 som sagt. Men jeg var i kontakt med Hurtigruta, men de skulle ha 6800 for 7 ruter inkl. moms... Sikker på du sa 7 ruter ?... Ikke nok med prisen, men det er sinnsykt bra gjort. OG en fantastisk god service;) Ha en God dag du også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...