#1 Skrevet Mai 12, 2007 Hei, har fjernstyrt sentrallås på bilen min, men den virker ikke. Hvordan kan jeg programmere nøkkelen for å få den til å fungere? Har sett en slik instruksjon før, men husker ikke hvor den lå. Bilen er en S4 C4. Er det radiobølger eller IR? Hvis det er IR bør det vel være mulig å finne ut om det er nøkkelen det er problem med ved å siktre den mot et kamera for å se om du ser at det blinker av nøkkelen når du trykker, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Jepp, det er IR. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28131&highlight=startsperrelampa+blinker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Takk skal du ha! Skal dra ut å teste da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Nå har jeg prøvd, men jeg er rådløs. Når jeg slår på tenning, lukker døra, låser døra med nøkkelen og så trykker en gang på nøkkelen hører jeg et klikk fra et sted i bilen. Bakluke eller under setene bak. Noe mer enn dette skjer ikke. Trykker igjen etter 10 sekunder, men da skjer det ingenting. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 Noen? Har prøvd å aktivert fjernstyringa, men det hjalp ikke heller etterfulgt av omprogrammering. Har funnet ut at jeg har alarm i bilen da jeg var uheldig og åpnet panseret mens bilen var låst. Hørte da et likt klikk som i tråden over bak da jeg fikk slått av alarmen. Hører ingen lyd fra hornet eller noen blinkinger fra lyktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2007 Ser du om det lyser i den IR-lampa i nøkkelen når du trykker på den? (hold over nøkkelen slik at det blir mørkt). Har du byttet batterier i nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2007 Har målt spennninga på alle batteriene og dem er så og si nye. Det sendes ut et lys fra IR'n ja (men ser det kun gjennom skjermen til et kamera - kanskje ikke så rart siden det er IR) Får en slags bekreftelse fra alarm/sentrallåsen etter jeg har låst dørene og trykker én gang på nøkkelen mot IR'n, så senderen fungerer jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...