#1 Skrevet Mai 12, 2007 Jeg vurderer å montere noen spacere på bilen min etter jeg fant ut av felgene var ET42 istedet for ET37.. Orginalt på bilen er det jo ET37(?) og i så fall kan jeg vel i teorien ha helt nede i ET30 lovlig (så lenge de ikke stikker utfor etc). Derfor vurderer jeg å kjøpe 10mm spacere for å få felgene litt lenger ut i hjulbuen. Noen som vet sånn ca hvor mye dette koster? Må vel ha tüv papirer på de? Er det noen spesielle regler ang. spacere jeg burde ta hensyn til etc? På forhånd takk for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Kollevold har noen "billige" spacere, dog ikke TUV godkjente. Men husk på lengre bolter, det gjorde ikke jeg og måtte kjøpe etterpå. Tror det står priser på hjemmesiden deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Ned til ET30 kan du vel da gå uten å måtte få godkjent hjulene, hvis jeg husker rett. Det er vel maks 15mm per aksel, altså 7.5mm per side. Correct me if I'm wrong.. Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Ned til ET30 kan du vel da gå uten å måtte få godkjent hjulene, hvis jeg husker rett. Det er vel maks 15mm per aksel, altså 7.5mm per side. Correct me if I'm wrong.. Frederik Stemmer det ja.. tenkte 12,5mm på hver side jeg av en eller annen grunn :confused: Så 10mm spacer hadde vert bra da..? Vil helst ha med tüv papirer, så er alt i orden! Noen som har noen anbefalinger? edit: Sjekket nettopp på internett, og der står det at audi 80 har ET45 orginalt.. men i vognkortet mitt står det at det er ET37? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...