#1 Skrevet Mai 12, 2007 Helt uten varsel sluttet de elektriske vinduene bak på RS2'en å virke. Bryterne bak, og knappene fremme virker ikke. El. vinduene fremme virker, og takluka virker som den skal. Prøvde å kikke etter en sikring, men ble ikke helt klok på tysken eller sikringene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2007 Skaff deg ett koblingskjema.. Ta ut det store releet og åpne dette. Jeg tror det er en relèfeil, det er det største av de som er under der tar liksom opp plassen til 2 "normale" releer Vet at det sitter en Sølvfarget 20A sikring (termosikring?) der hvor alle releene sitter du må demontere det dekselet under rattet.. Dette er en sånn spesialsikring så hvis denne er gått skal ikke noen av vinduene virke. Det er ikke sikring til el-vinduene i den vanlige sikringsboksen (ihvertfall ikke på min regner med at det er likt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2007 Skaff deg ett koblingskjema.. Ta ut det store releet og åpne dette. Jeg tror det er en relèfeil, det er det største av de som er under der tar liksom opp plassen til 2 "normale" releer Vet at det sitter en Sølvfarget 20A sikring (termosikring?) der hvor alle releene sitter du må demontere det dekselet under rattet.. Dette er en sånn spesialsikring så hvis denne er gått skal ikke noen av vinduene virke. Det er ikke sikring til el-vinduene i den vanlige sikringsboksen (ihvertfall ikke på min regner med at det er likt). knappene bak funker ikke, og ikke knappene fremme. Hvilket detksel under rattet er det du mener? Skal ned og sjekked et store releet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Hvis ikke så kan det gjerne være brudd i ledningene som går ut i venstre framdør. Alle vinduene får strøm herfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 Fant du ut av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 nei, ikke enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...