#1 Skrevet Mai 13, 2007 Vurderer om jeg skal montere katalysatorerstatter på den nye A4'en(97 1.8T AEB) da det fjerner mye av baktrykket og gjør at turboen arbeider lettere. Men samtidig vil jeg ha katalysator på bilen så den fint går gjennom EU-kontroll o.l. Hvis jeg kjøper en universal racekat og plasserer den etter downpipen, altså fra girkasse og bakover, vil det være for lave eksostemperaturer der til at katalysatoren virker effektivt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2007 Ingen som vet? Driver å skifter turbo fra den nye til den gamle bilen nå, og må vite om jeg skal sette over katalysatorerstatter-røret fra den gamle til den nye bilen, eller om jeg skal beholde originalkatalysatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Det er bedre å ha racekatalysatoren under bilen, da den blir veldig varm, og på original plasseringen varmer den jo bra opp i motorrommet. Den gjør jobben sin selvom den står ett stykke etter turboen, det tar bare litt lenger tid før den oppnår driftstemperatur, men det gjør ikke noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Supert! Da blir det racekat på meg. Noen som har noen anbefalinger der? Ser Magnaflow har noen til en ok pris på ebay hvertfall. Bør jeg styre unna universale av ukjent merke, eller gjør de nytten de og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 vil bare si at jeg kom igjennom eu kontroll uten kat. samme bil samme motor;) med skn chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 Supert! Da blir det racekat på meg. Noen som har noen anbefalinger der? Ser Magnaflow har noen til en ok pris på ebay hvertfall. Bør jeg styre unna universale av ukjent merke, eller gjør de nytten de og? http://www.a-alt-avgassystem.se/katalysatorer.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 vil bare si at jeg kom igjennom eu kontroll uten kat. samme bil samme motor;) med skn chip Vil likevel ha katalysator for samvittighetens skyld. Er jo så mye fokus på miljøet, og menneskeskapt global oppvarming, så får prøve å gjøre mitt for miljøet hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 vil bare si at jeg kom igjennom eu kontroll uten kat. samme bil samme motor;) med skn chip Da var det noen som ikke gjorde jobben sin.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2007 vil bare si at jeg kom igjennom eu kontroll uten kat. samme bil samme motor;) med skn chip Det skal kontrolleres at det sitter katalysator på bilene, ikke bare at avgassen stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...