#1 Skrevet Mai 13, 2007 jeg har nettopp oppdaget at det kommer opp en melding i displayet, jeg vet ikke hva det er for noe så jeg tenkte at noen her kansje vet det. det som kommer opp er: in 02. hjelp mottas med takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2007 Formener at det er enkelt og greit et hint om å få utført "Inspeksjon 02", altså et serviceintervall som har flere sjekkpunkter enn In01. In02 kan bestå av sjekk av bremser, og bremserør, vaiere, avgass etc.. Dette finnes info om i bla Haynesmanualen som burde ligge i garagen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 jeg har nettopp oppdaget at det kommer opp en melding i displayet, jeg vet ikke hva det er for noe så jeg tenkte at noen her kansje vet det. det som kommer opp er: in 02. hjelp mottas med takk:) Om ikke jeg tar helt feil så er det service indikatoren som sier at det er tid for innspeksjon 2 (stor service: klø : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Ikke for å være pirkete, men du mener vel feilmelding og ikke feil melding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 Ikke for å være pirkete, men du mener vel feilmelding og ikke feil melding? Skulle ikke du vært oppe i heia på fisketur idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2007 IN02 er 'større service' ja . IN01 er en mindre service. Er du ikke teknisk av deg betyr disse bare at du skal ringe verkstedet ditt å få en time . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...