Anbefalte innlegg

Er det noen som er kunne tenke seg en bremse dag hos botne bil i Holmestrand?

Har prata med Øyvind Hansen der å han stiller rulle til disposisjon...

 

 

Er dette noe vi i Vestolf lokalag vil arrangere for vw audi entusiaster rundt om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da siste runde med bremsing for vår del ble arrangert der i oktober, ble bremsingen i ettertid omtalt som en fiasko pga. dårlig grep på rullene, med påfølgende påstand om at det skulle komme nye og bedre ruller der "til neste år". Noen som vet om dette er gjort, eller om det i motsatt fall er noen grunn til å tro at ting går bedre denne gangen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki dette var ikke jeg klar over. Men dette går jo seff å sjekke opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig å finni ut hvor mye som faktisk fantes under panseret ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

løfter litt på denne igjen.

En benk dag hadde jo vært artig, en god mulighet til og møte noen av de andre ansiktene bak navna.

Og i tilleg ville det jo vært morro og sett hva som ligger i den lille saken under panseret, ikke det at det er så veldig mye og skryte av! :P Men en dyno graf gir jo også et ganske godt start punkt for utregninger av videre trim.

 

Så er det noen som har hørt noe mer ang de rullene eller er det rett og slett lagt på is alt sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det noen som har hørt noe mer ang de rullene eller er det rett og slett lagt på is alt sammen.

 

 

Burde jo la seg gjøre å finne ut av ved å ta en telefon, det.

 

Legg ut noen bilder av bilen din under lokallagets medlemssider da vel, Marius. Morsomt å vite vite hvilke biler man treffer i distriktet som er klubb-biler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg få limt den litt nermere bakken og satt på noen nye lisser først :)

Du har da møtt meg mange ganger.. rart du ikke merka det når kåre sitter ved siden av og vinker som en ideot ver gang jeg kjører forbi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg få limt den litt nermere bakken og satt på noen nye lisser først :)

Du har da møtt meg mange ganger.. rart du ikke merka det når kåre sitter ved siden av og vinker som en ideot ver gang jeg kjører forbi

 

Hehe, det skal du få lov til... Jeg vet hverken farge el. reg.nr. på bilen din, vettu, så da er det ikke så godt å få med seg. Ser ikke etter biler jeg ikke tror jeg kjenner. Hehe. Har ikke lagt merke til noen Kåre som vinker heller. Hvis du tenkte på her oppe hvor jeg bor, så er det så mange som vinker at jeg klarer ikke holde styr på hvem halvparten er engang... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne opp med GTI'en. Når snakker vi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som er kunne tenke seg en bremse dag hos botne bil i Holmestrand?

Har prata med Øyvind Hansen der å han stiller rulle til disposisjon...

 

 

Er dette noe vi i Vestolf lokalag vil arrangere for vw audi entusiaster rundt om?

 

 

 

Foreslår at Kai Arne som "kjenner" disse tar initiativ til et slikt treff.

Få to alternative datoer så spikrer vi en av de, så får de som kan\ønsker stille opp, de som ikke kan\ønsker får stille opp en annen gang.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.