#1 Skrevet Mai 13, 2007 Er det mange som skal på Sommertreff??? Hvis det er det, skal vi kjøre ilag nedover..?? Om vi skal prøve å fåtak i hytte eller noe såndt..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2007 er vel kanskje litt sent å ordne hytte nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 ja. kanje d.. men d går nu ann å høre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Bare å melde sæ på no...: http://www.sommertreff.no/index.php 604 stk påmeldt til no...: http://www.sommertreff.no/treff/pameldte.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2007 e på meldt....=)=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2007 E d noen fra klubben som skal kjøre på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2007 E d noen fra klubben som skal kjøre på banen? Tenkte nå å ta meg en tur utpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Tenkte nå å ta meg en tur utpå... Da sitt æ og Audun baki vogna å tar oss ei pils mens du suse rundt med oss på slæp! Du kan bli første i Norge til å ta quattrosladd med campingvogna på slæp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 Da sitt æ og Audun baki vogna å tar oss ei pils mens du suse rundt med oss på slæp! Du kan bli første i Norge til å ta quattrosladd med campingvogna på slæp!! tulling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2007 Tenkte æ måtte legge inn her siden jeg er i Troms lokallag om 14 daga. Ja selvf skal man på sommertreffet. Blir camping på banen men ingen banebil i år. Får stjele noen runder i Jostein sin om jeg får tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2007 tenkte æ skulle kjøre med golfen,, kamikazi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2007 Tenkte æ måtte legge inn her siden jeg er i Troms lokallag om 14 daga. Ja selvf skal man på sommertreffet. Blir camping på banen men ingen banebil i år. Får stjele noen runder i Jostein sin om jeg får tid. flytter du hit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2007 Flytter til Sør Troms ja. Borkenes utenfor Harstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2007 Vi kjører torsdag i 1600 tia fra Finnsnes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24, 2007 fikk fan ikke fri fra jobb. satt mæ på ferie i januar til den helga, men nei.. =(=(=(=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2007 Hva er planene til resten av gjengen som skal kjøre fra Tromsø? Tenker på avreisetidspunkt osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg, Audun, Jørgen G og ei venninna av meg kjører i 200'a med vogna mi på slep til ACR. Håper å kunne starte Torsdags ettermiddag i 16-tia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg og Vegard Hansen skal kjøre med min bil og vogna bak, regner ikke med vi er klare for avreise før tidligst 17 på torsdag da vi begge har jobb til bortimot 16. Mulig det blir et par kompiser til med.. men folk klarer jo faen ikke å bestemme seg! Vogna står forsåvidt i Øverbygd så vi må kjøre om der, men det tar ikke lange tia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg å 3 stk til kjører vel i 17 tia på torsdag. Må bli ferdi på jobb først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg og Vegard Hansen skal kjøre med min bil og vogna bak, regner ikke med vi er klare for avreise før tidligst 17 på torsdag da vi begge har jobb til bortimot 16. Mulig det blir et par kompiser til med.. men folk klarer jo faen ikke å bestemme seg! Vogna står forsåvidt i Øverbygd så vi må kjøre om der, men det tar ikke lange tia.. Vi får kjøre camping kolonne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2007 Vi får kjøre camping kolonne... Jepp, det hadde jo vært kjekt! Regner ikke med at noen uten campingvogn gidder og kjøre sammen med oss værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2007 Prøve å ordne mæ fri...=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 5, 2007 Det ser dårlig ut for at 200'a blir ferdig til ACR gitt Pakninger og strekkbolter har jo ikke Møller på lager... Men, kanskje han "grus-bakken" klarer å redde helga... to be continued 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2007 AHHHHHHHHHHHH FACK!! Håpe alt ordne sæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 5, 2007 Grusbakke har topp-pakning... må se om æ klare å skaffe bolter/ARP-studs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...