#1 Skrevet Mai 13, 2007 tenkte på det her om dagen, på hvor tøfft det kunne ha vært med audimotor i jetta'n.. så klart, ingenting er umulig. men er det noen som vet om det kan la seg gjøre? men som sakt, var bare en tanke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2007 La det være med tanken Jetta har for kort front med tverrstilt motor. Blir ikke annet enn problemer. Bør få drift på bakhjulene på ett vis osv osv osv........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Problemer er til for å løses. MEn skal du gjøre det bør det bli rettstilt motor med trekk bak eller alle. Plass, det lager man, bare å masere torpedoen heftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 okay, var som sakt bare i tenkene. (men. det vansklige en bagatell, å det umulige en utfordring).. men uansett, det blir 16v gti i første omgang:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2007 heh, ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 sant nok. vurderes å få tak i en 2,2 motor:rolleye: , åsså skal jeg se om jeg går på prosjektet;). men kommer til å kjøpe en jetta til eventuelt:D. for i og med at den jeg har stående nå er en coupe, så hadde det vert gøy å ha den godkjendt som gti. siden det ikke ikke går så mange (jetta coupe gti'er).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 Finnes jo Golf'er som er ombygd med 2.2 20vT og Quattro så Jetta burde vel også være mulig, men mye arbeid....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2007 skal se ann saken med tida, stor sansynlighet for at det kommer til å bli er prosjekt en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...