Telemark: felleskjøring Vålerbanen Søndag 27mai

Anbefalte innlegg

jarra folkens.... vi forsetter....

 

Felleskjøring klubbtreffet pinsehelgen! Interessen for dagstur på Søndagen var mest intrs. for folket. Derfor ble det satt felleskjøring.

 

Telemarksporten kl. 06.30 Søndag 27mai

 

grunnen til 06.30 er så lett at da skal vi møte Oslo lokallag til kolonne fra furuseth v/alnabru.

 

Fint om folket gir beskjed om de henger seg med!

 

De som er med;

 

Lars Erik Johannessen

Jan Richard hansen (mulig)

Torstein Lie (mulig)

 

Mvh

Lars Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer den helgen, men kan hende jeg kan komme, det vet jeg ikke før lørdagen før.

Om ikke det blir noe med meg får dere ha en topp tur hvertfall :)

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer den helgen, men kan hende jeg kan komme, det vet jeg ikke før lørdagen før.

Om ikke det blir noe med meg får dere ha en topp tur hvertfall :)

 

Mvh Fredrik

 

Send meg en melding på lørdagen når du vet noe da ! eller gi beskjed her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jeg gjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint initiativ dette med å kjøre i kolonne med Oslo lokallag. Bra!:)

 

Jeg har fortsatt på kalenderen at jeg blir med denne søndagen, men er ikke sikker før det nærmer seg. Skal gi beskjed. Store muligheter for at jeg drar fra Notodden denne dagen og derfor blir det ikke kjøring via Telemarksporten for min del. Hvilket klokkeslett skal det møtes med Oslo lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint initiativ dette med å kjøre i kolonne med Oslo lokallag. Bra!:)

 

Jeg har fortsatt på kalenderen at jeg blir med denne søndagen, men er ikke sikker før det nærmer seg. Skal gi beskjed. Store muligheter for at jeg drar fra Notodden denne dagen og derfor blir det ikke kjøring via Telemarksporten for min del. Hvilket klokkeslett skal det møtes med Oslo lokallag?

 

Vi skal møte Oslo lokallag på en statoilstasjon ved alnabru kl. 08.30. Da har vi 2 timer på oss inn ditt. og ifølge gulesider bruker man 1time 50min. Så det skal gå greit. er ikke noe rushtrafikk i oslo på en søndag uansett...

 

 

Jeg setter deg opp som mulig. Så gir du beskjed !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper å tror at jeg kan være med på dette treffet, lang tid tar det å kjøre oppover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper å tror at jeg kan være med på dette treffet, lang tid tar det å kjøre oppover da?

 

pr. gulesider fra Porsgrunn sentrum til Våler m/ omkjøring alnabru;

 

326.3 km 3 t 42 min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 t 42 min

 

Kjørte til Våler i helga som var (Gatebil). Kan si såpass at på 3t og 42 min har du god tid til å komme fram ihvertfall...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en laber interresse her nå... Virket som om flere av de som var på lokallagsmøte var interressert i å ta turen.

Kom igjen folkens! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke det er fler enn dette som skal innover så drar jeg til oslo på lørdagskvelden og overnatter der til søndag for så og ta følge med oslofolket....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor mange kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur det blir lite med tur på meg desverre :( GOD TUR folkens :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen at jeg ikke kunne være med asså, sett noen bilder..virka dritkult..

Men men, får ta det neste år da, nå står jeg og bytter varmeapparatregisteret på bilen min, også er radiatorvifta gåen, så kunne dessverre ikke ta turen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.