#1 Skrevet Mai 13, 2007 har satt inn en g60 motor inn i en vento.. men åssen får man speedo og turteller til å fungere på instrumentpanelet til ventoen? har kjøpt speedo giver til golf 3vr6 men aner ikke åssen jeg skal få det til å fungere på panelet siden det egentlig er wire og ikke digitalt på golf 2. Kan noen være snille og hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2007 Hajo? Noen som har satt en g60 motor inn i en golf 3 \ vento før vel.. Så noen må vel vite noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 Hva gjorde du med den gamle speedometer kontakten som var til den gamle girkassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 Hva gjorde du med den gamle speedometer kontakten som var til den gamle girkassa? usikker.. har den liggende tror jeg.. men gjorde som du sa, kjøpte giver til golf 3 vr6.. men åssen kobler jeg det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...