Løsne håndbrekkvaier A4 quattro

Anbefalte innlegg

Driver på og bytter foringer på bilen, og har tatt av bærebruen bak. Problemet med denne var at håndbrekkvaieren går gjennom bærebrua i en plastforing. Denne plastforingen fikk jeg ikke løsnet, med det resultat at den ble ødelagt. Er denne plastforingen noe som skal sitte fast på håndbrekkvaieren? Får den nemlig ikke av nå heller. Må man i såfall ta av vaieren med å løsne den foran og så dra den ut bakover, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må løsne foran og dra hele greia ut bakover. Det er en plastkrave du kan klemme sammen for å løsne ved bærebrua.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut det jeg og etter at jeg hadde demontert. Men jeg brukte dremelen og filte vekk den kraven på baksiden så jeg fikk den ut fremover. Da slapp jeg å løsne under foran. Deretter fjernet jeg hele plasthylsen som satt der. Eneste jeg merker er at håndbrekket er litt mer svampete, men klarer jo fint å holde bilen i bratte bakker, så da er det ikke så farlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.