Anbefalte innlegg

Hvem skal jeg henvende meg til får kjøp av TSW felger?

Hvem er rimelige og hvor har vi gode medlemsfordeler?

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jons dekk og felg er vel den første jeg ville ringt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å handle rett fra felgimport er vel ikke mulig?

Har snakketmed noen forhandlere, får felger som står til 2900 + mva. hos felgimport til 2300,- ink. mva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakketmed noen forhandlere, får felger som står til 2900 + mva. hos felgimport til 2300,- ink. mva.

Man må være registrert forhandler for å handle der i fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som klubbmedlem her er det mulig å handle rett fra felgimport , har selv gjort dette flere ganger...

men tror da at man må hente dette selv hos de , og siden de holder til på strømmen er det ikke alle som har mulighet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som klubbmedlem her er det mulig å handle rett fra felgimport , har selv gjort dette flere ganger...

men tror da at man må hente dette selv hos de , og siden de holder til på strømmen er det ikke alle som har mulighet....

Er det den prisen som er nevnt på http://www.felgimport.no da? 2900,- + mva. ? Eller er det noen rabatter å hente her?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt Christer på dekkskift.no så blir det nok bra tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det den prisen som er nevnt på http://www.felgimport.no da? 2900,- + mva. ? Eller er det noen rabatter å hente her?? : rolleyes

Får nå håpe de har fått noe rabatt greier, for den prisen der er vell veilidende utsalgspris. Rabattsats på en grunnforhandler er 40% på felger, 30% på senkefjærer, og 25% på rekvesita.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med felgimport! Det lar seg gjøre å handle direkte fra de ja :) Brukbare rabatter også!:tilber:

Jeg har da bare ett problem ! Felgene er ikke i landet før begynnelsen av juli! Å denne denne leveringa er heller ikke bekrefta! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.