#26 Skrevet September 26, 2007 Akkurat, da hadde jeg sikkert gjort alt rett. Som du ser på bilde 2 så har du ett stag som er delt rundt fjørbeinet. Får enn broa lengre ned om denne løses? Er det drivakselen som holder igjen eller er det andre stag som kan løses ? Må da kunne gjøres alene dette..? ja, det stemmer det. det staget skal løsnes og da er det mye lettere å få ned fjørbeinet. men, ring meg når du står foran det så kan jeg forklare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 26, 2007 jepp, takker for hjelpen foreløpig, så får vi se imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 28, 2007 Da var faenskapet kommet på plass. Det var ikke "bare å stå på" bremsene nei. hehe, der var det rå makt som skulle til, fikk demperen akkurat over broa, og ut. Virket trangere på den ene siden, menmen. Jeg måtte av med staget som deler seg rundt fjørbeinet for å få på igjen demperen. Dette var rett og slett enklere og mye bedre, + at jeg kunne ha på fjærklemmene når jeg monterte igjen, slik at demperen ble trykket litt sammen. Var litt jobb med det, ikke minst for å få opp mutteren bak, som holder koppen på fjærbeinet. Takker for hjelp så langt, blir vel mere etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 28, 2007 okey, jeg byttet jo til justerbart så det gikk jo som en drøm hos meg. godt du fikk det til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 29, 2007 okey, jeg byttet jo til justerbart så det gikk jo som en drøm hos meg. godt du fikk det til da. Kortere demper da sikkert..? Ihvertfall, blir justerbart over nyttår på meg også, har en golf og som skal kostes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...