#1 Skrevet Mai 13, 2007 Når drar dere neddover som skal på hovedtreffet på Våler? Kunne jo kjørt sammen i en "convoy" om mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2007 Skal nedover ja. Hadde vel planer om og starte etter jobb på fredag. hadde vært morsomt og kjøre sammen nedover i en liten convoy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg kjører nedover på formiddagen fredag. Håper jeg slipper å kjøre alene nedover,som så mange ganger før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Som jørgen sier så så blir det nok at start på ettermiddagen for noen av oss. Må vente på en som skal være på kurs i trondheim fredag. Dere kan jo vente med å kjøre på ettermiddagen slik at vi alle kan kjøre sammen? Mye mer skøy BTW. Noen som skal på lånke søndagen på Porschetreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 Er det virkelig ikke flere som skal nedover? Kom igjen folk,det er Hovedtreff. Nesten obligatorisk å bli med ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 Er det virkelig ikke flere som skal nedover? Kom igjen folk,det er Hovedtreff. Nesten obligatorisk å bli med ned Joda.. skal nedover, dog ikke med egen bil. Blir knall med VAG helg skal du nedover med golfen? hadde vært tøft å sett den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2007 jau... skal nedover ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2007 Joda.. skal nedover, dog ikke med egen bil. Blir knall med VAG helg skal du nedover med golfen? hadde vært tøft å sett den Jepp,blir en digg helg! Skal nedover med golfen ja,det er planen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2007 E d virkelig itj fleir som ska neddover?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg skal nedover;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2007 Kommer mest trolig hjem fra jobben på Torsdags kvelden..... men må ha en liten service på bilen før jeg drar.... så vi får se når det blir avreise Hadde jo vært morro å henge seg på resten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg blir nok mest sansynelig med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2007 Skal vi arrangere noe samla kjøring,eller? Jeg tar sats på å kjøre fra Steinkjer i 10-12 tida på fredag,vet ikke om flere vil henge seg med på den. mvh Hans, der kleine fürer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2007 Skal vi arrangere noe samla kjøring,eller? Jeg tar sats på å kjøre fra Steinkjer i 10-12 tida på fredag,vet ikke om flere vil henge seg med på den. mvh Hans, der kleine fürer plukke deg opp på kvikne da eller: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2007 Skal vi arrangere noe samla kjøring,eller? Jeg tar sats på å kjøre fra Steinkjer i 10-12 tida på fredag,vet ikke om flere vil henge seg med på den. mvh Hans, der kleine fürer Vi fra verdaln hadde tenkt å starte fra Trondheim rundt kl. 12, kunne jo tatt en start derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2007 Kor dåkk møtes i Trondheim da? Helt klart aktuelt å hiv sæ me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2007 Kor dåkk møtes i Trondheim da? Helt klart aktuelt å hiv sæ me! Vi er en gjeng som drar fra Bunnpris ved sluppen rundt klokka 12 på fredag iallefall. Det er ved enden av omkjøringsveien, ved Siemens-bygget og MCdonalds. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=786512post786512 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...