#1 Skrevet Mai 14, 2007 hvem skal på sommertreffet? jeg blir å dra nedover sammen med en kompis, men ikkje for å kjøre på banen,men for å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg skal nedover: vinke : Blir sikkert å prøve bilen på bane:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2007 Ser ut for at det blir crash med syklingen denne helgen. Når er neste treff på ACR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Ser ut for at det blir crash med syklingen denne helgen. Når er neste treff på ACR? sist helgen i august er sommertreffet del 2....... dvs fra 26-28 august for mere info se http://www.sommertreff.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2007 Kommer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2007 ser ut som om d blir tur nedover me min bil, eller nybiln om d blir 2.5 eller 2.7, d blir speinnanes å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2007 Noen som har meldt seg på høsttreffet ennå? For min del ble det påmelding med en gang de åpnet for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2007 Noen som har meldt seg på høsttreffet ennå? For min del ble det påmelding med en gang de åpnet for det Samme her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2007 Har du meldt deg på til bane eller utstilling denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2007 Har du meldt deg på til bane eller utstilling denne gangen? Bane seff;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2007 sweet.. denne gangen SKAL vi utpå samtidig.. EDIT: må bare finne meg litt mindre trillesko til bilen først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 9, 2007 PÅMELDT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...