#1 Skrevet Mai 14, 2007 Slår dere klima'n av og på ettersom det er varmt/kaldt, eller lar dere den stå på hele tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2007 jeg tar den av når det er grei temperatur ute, kjører som regel med vinduet opent da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2007 min står på hele tiden. Den skrur seg av av seg selv ved ca 4 - 5 grader tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg skrur den av hvis det er kaldt og tørt ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg skrur også min av og på, lurte på om noe kunne ta skade av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 Skade og skade.....hørt man bør la pumpa få jobbe litt innimellom iallefall slik at ting får beveget seg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2007 Det står i manualen at klima-anlegget skal kjøres med visse mellomrom. Jeg bruker å slå det av/på etter behov. Synes bilen blir litt 'dauere' ved når det er på. Hvis bilen er dugget innvendig, er det utrolig stor forskjell på med/uten klima for å få fjernet duggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2007 Tja.. Nazze bruker nesten en halv dl mer på mila med den på, og rumlinga blir i hvertfall ikke bedre der fremme med klimaen på! Men den bør kjøres med jevne mellomrom, men den funker jo uansett ikke under +3, så den får seg jo en lang pause gjennom vinteren, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...