Garanti på airbagens hovedhjerne?

Anbefalte innlegg

Hei

Var inne på Møller og bytte "hovedhjernen" til airbaggen.. Skjønte aldri helt hva de bytta men.. Kom i allefall på 12 000, men kom til å tenke på, har man ikke garanti på sånne ting?

Er en Audi A6, 2000 mod.

Må visst og inn nå å kode om nøklene, som om det var selve ECU'n de bytta eller, vet jeg ikke?

Mvh

Fredrik Sjølie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Var inne på Møller og bytte "hovedhjernen" til airbaggen.. Skjønte aldri helt hva de bytta men.. Kom i allefall på 12 000, men kom til å tenke på, har man ikke garanti på sånne ting?

Er en Audi A6, 2000 mod.

Må visst og inn nå å kode om nøklene, som om det var selve ECU'n de bytta eller, vet jeg ikke?

Mvh

Fredrik Sjølie

På min 2000 Caravelle så var det utvidet garanti, det var 6 år og fri km. Fikk byttett 9 dager før tiden gikk ut. nå er vi i 2007 så da er vel bilen din 7 år gammel.

Jeg fant dette ut ved hjelp av en våken delesjef, ikke kundemottaker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Men er vel heller tvilsomt at det er på 7 eller 8 år da..?

Hva var det egentlig som røyk på din bil da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var feil på styre enhet for airbag. fikk da ny slepering bak ratt og styre enhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Ja var vel samme feilen som A6'n det.. Er jo rett og slett ikke vits å spørre på møller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.