#1 Skrevet Mai 14, 2007 Hei Var inne på Møller og bytte "hovedhjernen" til airbaggen.. Skjønte aldri helt hva de bytta men.. Kom i allefall på 12 000, men kom til å tenke på, har man ikke garanti på sånne ting? Er en Audi A6, 2000 mod. Må visst og inn nå å kode om nøklene, som om det var selve ECU'n de bytta eller, vet jeg ikke? Mvh Fredrik Sjølie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 HeiVar inne på Møller og bytte "hovedhjernen" til airbaggen.. Skjønte aldri helt hva de bytta men.. Kom i allefall på 12 000, men kom til å tenke på, har man ikke garanti på sånne ting? Er en Audi A6, 2000 mod. Må visst og inn nå å kode om nøklene, som om det var selve ECU'n de bytta eller, vet jeg ikke? Mvh Fredrik Sjølie På min 2000 Caravelle så var det utvidet garanti, det var 6 år og fri km. Fikk byttett 9 dager før tiden gikk ut. nå er vi i 2007 så da er vel bilen din 7 år gammel. Jeg fant dette ut ved hjelp av en våken delesjef, ikke kundemottaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 Ok. Men er vel heller tvilsomt at det er på 7 eller 8 år da..? Hva var det egentlig som røyk på din bil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2007 Var feil på styre enhet for airbag. fikk da ny slepering bak ratt og styre enhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2007 Ok. Ja var vel samme feilen som A6'n det.. Er jo rett og slett ikke vits å spørre på møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...