Anbefalte innlegg

Heisann.

Som tittel sier, har tatt ut noen feil på bilen min.

Det er en passat 3BG stv 2003 tdi tiptronic.

Noen kommentarer?

Vil gjerne vite hvor føleren sitter, evt delenr og pris.....

VAG-COM Auto-Scan Printout Passat2003.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første er vanntempgiveren i bakkaknt av toppen på kjølevannet...koster ca 400.- og er typisk at er def.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G62 føleren sitter bak på toppen (mot torpedo) på en plastflens. Det er plugga et 4pola stikk på den.

Kan være veldig trangt å komme til den, men d går:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon. Er det nok å gå til møller å sitere dette, eller har noen tilgang til "systemet" og kan legge ut en tegning her???

Den andre feilkoder, kan det være at eg ikke holdt på bremsepedalen når eg leste ev feilkodene? Er jo føler for dette i.f.h.til tiptronicen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon. Er det nok å gå til møller å sitere dette, eller har noen tilgang til "systemet" og kan legge ut en tegning her???

Den andre feilkoder, kan det være at eg ikke holdt på bremsepedalen når eg leste ev feilkodene? Er jo føler for dette i.f.h.til tiptronicen.....

Om du sier at du skal ha G62 føler til bilen din, så vet de hva du skal ha. pass på å få med ny o-ring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du sier at du skal ha G62 føler til bilen din, så vet de hva du skal ha. pass på å få med ny o-ring.

Veldig bra:-)

Takk for hjelp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he... Du er faktisk både kjapp og grei du:-)

Ikke hør på ka andre sier om deg......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.