#1 Skrevet Mai 15, 2007 Jess, en hyggelig kollega fikk den hyggelige beskjeden om at turboen og oljeslange var gåent og måtte byttes. Møller & Audisentrum skulle ha 15.000 for jobben med deler. Teknisk sett er dette en jobb jeg mestrer, men tilgjengelig verktøy og arbeidsplass gjør jobben tilnærmet umulig å gjøre hurtig nok til at jeg vil gjøre dette på noen annen sin bil. Prøver derfor her, hun er selvfølgelig villig til å betale for jobben men vi hadde jo håpt at det skulle være mulig å få gjort dette noe billigere enn 15.000, alt innkludert. Noen forslag ? Noen som vil ta på seg jobben ? Post gjerne her så skal vi få videreført kommunikasjonen . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 hva koster en slik turbo da? er ikke store jobben, men koster turboen brått 10000,- + olje og filter + oljerør..så er det ikke mye som står igjen føre 15000,- grensa går.. + at du får garanti fra møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 Var snakk om rundt 6500,- for turboen fra møller slik jeg skjønte det på henne, sleng på et par hundringser for pakninger og kanskje en tusing eller så for oljerøret? Sikkert godt mulig å trekke fra et par høvdinger om man går via NBS for en bytteturbo også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 Hun endte opp med å få en grei pris hos Turbo Service på Høvik. Aldri hørt om dem jeg, men så lenge tingene blir ordnet opp i til en overlevbar pris er jo alt bra . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...