Oslo: Kollega med '98 A6 1.8TQ som trenger turbobytte

Anbefalte innlegg

Jess, en hyggelig kollega fikk den hyggelige beskjeden om at turboen og oljeslange var gåent og måtte byttes.

 

Møller & Audisentrum skulle ha 15.000 for jobben med deler.

 

Teknisk sett er dette en jobb jeg mestrer, men tilgjengelig verktøy og arbeidsplass gjør jobben tilnærmet umulig å gjøre hurtig nok til at jeg vil gjøre dette på noen annen sin bil.

 

Prøver derfor her, hun er selvfølgelig villig til å betale for jobben men vi hadde jo håpt at det skulle være mulig å få gjort dette noe billigere enn 15.000, alt innkludert.

 

Noen forslag ?

Noen som vil ta på seg jobben ?

 

Post gjerne her så skal vi få videreført kommunikasjonen :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster en slik turbo da? er ikke store jobben, men koster turboen brått 10000,- + olje og filter + oljerør..så er det ikke mye som står igjen føre 15000,- grensa går.. + at du får garanti fra møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var snakk om rundt 6500,- for turboen fra møller slik jeg skjønte det på henne, sleng på et par hundringser for pakninger og kanskje en tusing eller så for oljerøret?

 

Sikkert godt mulig å trekke fra et par høvdinger om man går via NBS for en bytteturbo også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun endte opp med å få en grei pris hos Turbo Service på Høvik. Aldri hørt om dem jeg, men så lenge tingene blir ordnet opp i til en overlevbar pris er jo alt bra :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.