#1 Skrevet Mai 15, 2007 http://www.slitz.se/slitztv/?videoID=27 Det var iallefall en Audi.. så da er den nok ok her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 Den er sikkert "okay" .... Det er kanskje litt bekymringsverdig, men jeg ser liksom ikke helt greia med den barbiedokka der jeg da.. Kanskje våren som er seint ute her hos meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2007 IQ er nó´ dritt... Dette er og blir latterlig dumt..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2007 Er som hu sier i sangen: "My cup size and IQ work in harmony" heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2007 Vasketeknikken har hun iallefall: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2007 haha.-...så patetisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2007 haha.-...så patetisk... Jah. . . Heh. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2007 Velger og ikke uttale meg her jeg. Men følger samme spor som Renè og Per Oscar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2007 Mister svampen på asfalten, tar den opp, og gnir godt over panseret gjør de hvertfall! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2007 Hun hadde aldri fått lov til å vaske bilen min ihvertfall! Til nød stått foran den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2007 My boobs are OK Tribute: smil : http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=4776 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2007 Ho skulle solgt puppa og kjøpt lobotomering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2007 Skjønner ikke hva som er gale jeg.... Sånn vasker jo jeg alltid bilen.... :evil: Trodde alle jenter vasket biler sånn jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 17, 2007 Skjønner ikke hva som er gale jeg.... Sånn vasker jo jeg alltid bilen.... :evil: Trodde alle jenter vasket biler sånn jeg... Du gjør det jah: smil : : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 17, 2007 HU TRENGER IKKE LOBoTOMI FOR HU HAR VEL EN SILIKON I MELOM ØRA: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 17, 2007 nei takk du,jeg vasker selv..... makan til dårlig bilvask:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...