#1 Skrevet Mai 15, 2007 Skal ha mitt første motor-oljebytte på RS4`n og lurer på hva dere andre bruker på RS4, erfaringer. Har bestemt meg for å prøve Royal Purple men litt usikker på hvilken, tenkt på 5-30.... ? Bilen blir jo brukt ned mot -25 om vinteren og banekjøring med ganske høye temperaturer på sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2007 5w 40 pleier jeg å ha på bilene jeg tar.. alt fra porsche til cossy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2007 Tenker jeg satser på royal purple 5-30.... dårlig med svar på denne tråen, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2007 Hvor får du tak i RP olje? Er ikke noe spesielt med RP foruten fargestoffet dem har i oljen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2007 10w-60 Agip Racing olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2007 Hei Kim! Har fått svar fra RP. Anbefaler 5-30 pga kald vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2007 Hvor får du tak i RP olje? Er ikke noe spesielt med RP foruten fargestoffet dem har i oljen. http://www.royalpurple.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...